Selamat Datang ke blog Arena of Jokeo Jeonsalo. Sila berikan komen anda. Sudi-sudilah menjadi followers blog Jokeonsalo. Jangan lupa tinggalkan jejak anda di ruangan chatbox. Layari facebook fanpage Jokeonsalo di www.facebook.com/jokeonsalo dan twitter @jokeonsalo. Semoga anda terhibur dengan blog ini. Jangan malu jangan serik untuk singgah ke blog ini lagi. Terima Kasih.

This Arena Soldiers

Tuesday 21 February 2012

REVIEW #2 : Kempen anti-Valentine's Day!

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca!
Apa khabar kalian semua? Semoga dalam keadaan sihat sejahtera hendakNya.

Baiklah,entri kali ni adalah merupakan entri review blog bloggers yang menyertai Kempen anti-Valentine's Day anjuran blog ini. Ribuan penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada bloggers kedua yang menyertai iaitu adando.blogspot.com. Mari kita lihat apa yang Adando sampaikan di dalam entrinya tentang kempen ini.

EPISOD DUA
REVIEW KEMPEN ANTI-VALENTINE'S DAY

~ Banner Kempen anti-Valentine's Day ~

Sebelum Jokeonsalo menjelaskan apa yang telah dipostkan oleh Adando berkenaan dengan kempen ini. Mari kita bersam membaca entri yang beliau cipta di blog beliau dan entri yang telah dipost bertajuk Valentine's Day ..... .

Ok,da baca dah? Banyak informasi kan?
Disini Jokeonsalo nak beri sedikit pendapat dan komen sikit tentang entri beliau.
Jokeonsalo dapati,melalui entri beliau memang banyak informasi yang diberikan.

TAPI!

Jokeonsalo rasa terlalu banyak link website lain yang Adando berikan sehingga pembaca boleh jadi keliru. Itu pada pandanga Jokeonsalo sendiri la ye. Jangan marah haa. Hehehe. Sebabnya, Jokeonsalo rasa tak salah kalau nak copy maklumat tersebut ke ruangan entri Adando, di akhir entri Adando kan boleh letakkan kredit untuk rujukan. Disitulah Adando boleh letakkan link-link tersebut.

Walaubagaimanapun, Jokeonsalo sangat menghargai Adando kerana sudi menyertai kempen ini. Terima kasih ya!

Sekian untuk itu sahaja.
Terima Kasih :)

2 comments:

Sponsored by Nuffnang